Grozs tukšs

Atgriešanas nosacījumi

Nodošana atpakaļ un maiņa

VISPĀRĪGI NOTEIKUMI  

  • Preču atgriešana un apmaiņa tiek veikta saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likums un Ministru Kabineta 2014. gada 20. maija noteikumi Nr. 255 "Noteikumi par distances līgumu"
  • Pasūtītājs 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces saņemšanas dienas ir tiesīgs atkāpties no noslēgtā līguma, nenorādot iemeslus un neciešot zaudējumus (izņemot Preces atpakaļsūtīšanas izdevumus, ja nav atrunāts citādi).
  • Pasūtītājam nekavējoties un ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc dienas, kad ir iesniegts paziņojums Piegādātājam par atkāpšanos no līguma,  jānosūta vai jānodod Preces Piegādātājam vai  tā pilnvarotai personai iepriekš atrunātā veidā.
  • Pēc Preču atgriešanas Pasūtītājs ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc atkāpšanās no līguma atgriež Pasūtītājam visu samaksāto summu vai nederīgas Preces apmaina pret derīgām (sedzot cenu starpību).
  • Pasūtītājam ir jāsedz tiešās Preču atgriešanas izmaksas, izņemot gadījumus, kad saskaņā ar līgumu šīs izmaksas uzņemas segt Piegādātājs.
  • Atgriezt var tikai nelietotas un tīras Preces oriģinālos, nebojātos iepakojumos. Atgriežot preci, jāiesniedz pirkumu apliecinošs dokuments (saņemtais rēķins).    

PASŪTĪJUMA ATCELŠANA

Ja pasūtītās preces vēl nav izsūtītas, lūdzam nosūtīt aizpildītu veidlapu "Lūgums atmaksāt naudu" uz e-pastu rd@autobrava.lv Mēs nekavējoties atcelsim pasūtījumu un atgriezīsim samaksāto naudu. 

NEBOJĀTU PREČU ATGRIEŠANA

Ja vēlaties atgriezt jau iegādātas preces, varat to izdarīt 14 dienu laikā no preču piegādes dienas. Pievērsiet uzmanību, ka:

  • Atgriezt ir iespējams tikai nelietotas un tīras preces nebojātos oriģinālos iepakojumos un ar oriģinālu, nebojātu marķējumu. Oriģinālā iepakojuma atvēršana, kas nepieciešama, lai apskatītu preci, netiek uzskatīta par tā bojāšanu.
  • Kopā ar atgriežamām precēm ir jāiesniedz pirkumu apliecinošs dokuments (saņemtais rēķins) un aizpildīta veidlapa "Lugums apmainit vai atdot atpakal preci".
  • Atgriežot nebojātu preci, pēc Jūsu izvēles atdosim visu par preci iztērēto summu vai arī nevajadzīgo preci apmainīsim pret citu (sedzot cenu starpību, ja tāda rodas).
  • Nebojātu atgriežamo vai maināmo preču sūtīšanas izmaksas sedz Pircējs.
  • Ja esam Jums nosūtījuši nepareizu preci, apmaksāsim tās atgriešanas un jaunas preces nosūtīšanas izmaksas.              

BOJĀTU PREČU ATGRIEŠANA

Ja esat saņēmis preci ar defektu, to varat atgriezt 14 dienu laikā no preces piegādes dienas. Lūdzam uz e-pasta adresi rd@autobrava.lv nosūtīt šādus dokumentus:

  • bojātās preces fotoattēlus, kuros redzami defekti;
  • ja preci piegādājis kurjers - oriģinālā iepakojuma fotoattēlus (vienā no attēliem jābūt redzamam preces numuram);
  • sūtījuma iepakojuma fotoattēli (vienā no attēliem jābūt redzamam sūtījuma numuram);
  • pirkumu apliecinošs dokuments (saņemtais rēķins);
  • aizpildīta veidlapa "Lūgums apmainīt vai atdot atpakaļ preci".

Pēc atgriešanas  apstiprinājuma Jums tiks nosūtīta atgriešanas uzlīme. Sūtījuma iepakojumā/kastē kopā ar atgriežamo preci ielieciet aizpildītu veidlapu "Lugums apmainit vai atdot atpakal preci". Uz sūtījuma iepakojuma/kastes pielīmējiet atgriešanas uzlīmi. Pēc atgriežamo preču saņemšanas pēc Jūsu izvēles vai nu atdosim visu par preci samaksāto summu, vai arī bojāto preci nomainīsim ar nebojātu. Mēs segsim preces atgriešanas un jaunas preces nosūtīšanas izmaksas.

IEMONTĒTU GARANTIJAS DETAĻU ATGRIEŠANA UN MAIŅA

Jānomaina Jūsu automašīnai detaļa, kuras garantijas laiks vēl nav beidzies? Viss ir ļoti vienkārši!

  1. Vērsieties pie autorizēta CHRYSLER, JEEP, DODGE, RAM, FIAT, FIAT Professional, Alfa Romeo, Hyundai, Suzuki, Isuzu, SsangYong un SEAT servisa administratora - tiks piemeklēts Jums ērts automašīnas apskates laiks. 
  2. Noteiktajā laikā ierodieties servisā, kur tiks noteikta problēma un piedāvāts iespējamais risinājums. Garantijas detaļas nomainīsim bez maksas, t. i., Jums nebūs jāmaksā par darbu.                   

Autorizētie CHRYSLER, JEEP, DODGE, RAM, FIAT, FIAT Professional, Alfa Romeo, Hyundai, Suzuki, Isuzu, SsangYong un SEAT servisi:

  • SIA „AUTOBRAVA”. Adrese: Biķernieku iela 145, Rīga LV-1021; Tel.: +371 671 462 57

SVARĪGI

Automobiļa kvalitātes garantija tiek nodrošināta atbilstoši attiecīgajām noteiktajām tehniskajām prasībām, mainot vai remontējot bojātās detaļas. Nekvalitatīvās automobiļa detaļas pēc to aizstāšanas ar jaunajām paliek pilnvarotajam servisam, kurš veic garantijas remontu, un serviss ar tām rīkojas saskaņā ar ražotāja noteikto kārtību.

  • Ja detaļa tika montēta autorizētā CHRYSLER, JEEP, DODGE, RAM, FIAT, FIAT Professional, Alfa Romeo, Hyundai, Suzuki, Isuzu, SsangYong un SEAT servisā, jāiesniedz detaļas pirkumu apliecinošs dokuments (saņemtais rēķins).
  • Ja detaļa tika montēta neautorizētā servisā, jāiesniedz detaļas pirkumu apliecinošs dokuments (saņemtais rēķins). Lai izvērtētu pretenzijas pamatotību, lūdzam iesniegt detaļas montāžu apliecinošu dokumentu (servisa rēķinu), kurā jābūt norādītam montāžas datumam, virsbūves numuram un nobraukumam. Ja šādu dokumentu nevarat uzrādīt, lūdzam ierasties uz apskati kādā no mūsu autorizētajiem servisiem.

 

Lūgums atmaksāt naudu

Lūgums apmainīt vai atdot atpakaļ preci

Par preču garantijas jautājumiem zvaniet +371 671 46258 vai rakstiet rd@autobrava.lv